• דרגת זיהום
    • 2
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 7

הנוסחה המנצחת של פיג'ו 3008 PHEV

רכב פנאי מעוצב, מצליח וזוכה פרסים, עם יחידות הנעה היברידיות-נטענות ואבזור ברמת פרימיום – זוהי הנוסחה המנצחת בדגמי 2022 של פיג'ו 3008 PHEV

פיג'ו 3008 זכה להצלחה אדירה מאז הצגתו. אל למעלה מ-800,000 יחידות שנמכרו, תואר "מכונית השנה באירופה" ו-3 פעמים "אוטו השנה" בישראל בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים, מצטרפים למעלה מ-70 פרסים בינלאומיים שמסבירים את מעמדו של ה-3008 בצמרת פלח רכבי ה-SUV הקומפקטיים.

עם גרסאות ה-PHEV ההיברידיות-נטענות, הצעת הערך של ה-3008 אטרקטיבית אפילו יותר, הודות לחוויית נסיעה ייחודית, לחסכון בדלק, לידידותיות לסביבה ולאבזור שקובע רף חדש.

הטוב מכל העולמות

בעוד רבים מתלבטים אם לרכוש רכב חשמלי בשל "חרדת הטווח", פיג'ו 3008 PHEV מאפשר לכם ליהנות מכל העולמות – טווח נסיעה ארוך מבלי להיות תלוי בטעינת הסוללה, ובמקביל גם אפשרות לנסיעה חשמלית טהורה וחסכון משמעותי בדלק.

על מנת להתאים את ה-3008 ליחידת הנעה חשמלית, גרסאות ה-PHEV זכו למספר שינויים שמבטיחים את יעילות המערכת: המתלה האחורי הוחלף למתלה רב-חיבורי חדש, תיבת ההילוכים e-EAT8 מותאמת למנוע חשמלי, והסוללות מצוידות בבקרת חום נפרדת על מנת להבטיח טמפרטורת עבודה אופטימלית.

יחדית הכוח ההיברידית-נטענת מוצעת בשתי גרסאות. גרסת PHEV 225 מצוידת במנוע טורבו-בנזין 1.6 ל' המספר 180 כ"ס ובמנוע חשמלי רב עוצמה עם הספק משולב של 225 כוחות סוס ומומנט משולב של 36.7 קג"מ בשרניים. גרסה זו מאפשרת נסיעה חשמלית טהורה לטווח של 61 קילומטרים וביצועים מצויינים עם תאוצה למאה קמ"ש תוך 8.9 שניות ומהירות מרבית של 225 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת במסלול משולב עומדת על 1.4 ליטר ל-100 ק"מ בלבד*.

בגרסת PHEV4 300 החזקה, מנוע ה-1.6 ל' טורבו בנזין מספק 200 כ"ס ומצטרפים אליו שני מנועים חשמליים החשמליים בעלי הספק משולב של לא פחות מ-300 כוחות סוס ומומנט מרבי משולב של 53 קג"מ. לגרסה זו שני מנועים חשמליים, אחד בכל סרן, ולכן גם הנעה כפולה שמאפשרת נסיעה חווייתית בשטח, לה תורם גם מרווח גחון נדיב של 21.9 ס"מ. הביצועים מרשימים ביותר: אפס למאה תוך 6.1 שניות בלבד ומהירות מרבית של 240 קמ"ש. טווח הנסיעה החשמלי-טהור הוא 62 קילומטרים וצריכת הדלק במסלול משולב היא  1.3 ליטר ל-100 ק"מ בלבד*. גרסה זו כוללת גם בורר מצבי נהיגה עם בחירה מבין ארבעה מצבים: הנעה כפולה, ספורט, היברידי או חשמלי מלא. 

שתי גרסאות ה-PHEV של ה-3008 מצויידות במטען OBC שמאפשר טעינה מלאה בעמדת טעינה AC תוך כשעתיים. ניתן לטעון את הסוללה גם משקע ביתי, טעינה מלאה אורכת כשש שעות. לשתי הגרסאות סוללת ליתיום-יון בהספק של 13.2 קוט"ש, עליה ניתנת אחריות ל-8 שנים או 160,000 קילומטרים (המוקדם מביניהם).

אבזור יוצא דופן

פיג'ו 3008 ההיברידי-נטען קובע רף חדש לא רק בביצועים אלא גם בתחום האבזור עם חבילות אבזור עשירות במיוחד שהולמות את אופיו המתקדם והיוקרתי. ה-3008 PHEV 225 ברמת גימור Premium מצויד בין השאר בשילוב עור מלאכותי בריפודים ובדיפונים, מושב נהג חשמלי עם זכרונות, פתיחה חשמלית של תא המטען ללא מגע יד, תאורת LED בתא הנוסעים, גג שמש פנורמי, חישוקי 18 ועוד.

חבילת הבטיחות המקיפה כוללת מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות ובהן התרעת עירנות נהג, ניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית מורחבת עד 140 קמ"ש, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים עם תיקון הגה, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית עצירה, זיהוי תמרורי מהירות והתאמת המהירות בבקרת השיוט ועוד.

גרסת הקצה החזקה 3008 PHEV4 300 ברמת גימור GT ספורטיבית ומפוארת, מרחיבה אף יותר את  רשימת האבזור של ה-225 עם גג בצבע שחור, מערכת עיסוי למושבים הקדמיים, ספי פליטה בגימור כרום, פנסי FULL LED קדמיים, פנסי ערפל עוקבי פנייה ועוד.

כל היתרונות

עם ההצלחה של פיג'ו 3008 אי אפשר להתווכח – העיצוב המלוטש, תא הנוסעים המתקדם והאיכותי, האבזור העשיר וחוויית הנהיגה האופיינית לפיג'ו כבר כבשו את ליבם של רבבות לקוחות בכל רחבי העולם.

גרסאות ה-PHEV מאפשרות את כל אלו (והרבה יותר) גם למי שרוצה להצטרף למהפכת הנסיעה החשמלית וליהנות מנסיעה שקטה וחלקה, משמירה על איכות הסביבה ומחסכון משמעותי בדלק. גרסת 225 מציעה ביצועים מרשימים, אבזור ברמת פרימיום וצריכת דלק מעולה. בגרסת 300 רמת האבזור גבוהה אפילו יותר, הביצועים חסרי תחרות לצד חסכון עצום בדלק, ויש גם הנעה כפולה לטיולים בשטח – נוסחה מנצחת כבר אמרנו?

תמונה פיג'ו 3008 PHEV

* על פי תקן WLTP

מתעניינים בפיג'ו 3008 PHEV?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב

    WhatsApp להתקשר אלינו 073-2005306