חדשות פיג'ו

  • דרגת זיהום

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
  • רמת אבזור בטיחותי

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7

פיג’ו 3008 במבחן השוואתי מול קשקאי וטוסון

ניסאן קשקאי החדש נחת לאחרונה בישראל, ומיד הגיע לקרב רכבי הפנאי הקומפקטיים. מולו הצבנו שניים מהטובים ביותר, יונדאי טוסון ופיז'ו 3008, ובדקנו אותם מכל כיוון ובכל דרך. עכשיו נראה מה הוא שווה
לכתבה המלאה >

כל מה שאתם צריכים לדעת ולשאול בנסיעת מבחן

הגיע הרגע המדהים ואתם עומדים לרכוש את הרכב החדש שאתם חולמים עליו. רגע לפני שתגיעו לאולם התצוגה כדי לצאת במהירות עם הרכב החדש שלכם, חשוב לשאול את השאלות הנכונות ולהתנסות בנסיעת מבחן בכמה מהדגמים שאתם מרגישים שיתאימו לכם, בכל זאת מדובר ברכישה השנייה בגובה עלותה שכל אחד מאיתנו יבצע בחייו, לאחר רכישת דירה.
לכתבה המלאה >

מבחן השוואתי: מיצובישי אאוטלנדר מול סקודה קודיאק ופיג'ו 5008

רכבים עם 7 מושבים הם מוצר מבוקש במיוחד בישראל. וכשמיצובישי אאוטלנדר, מלך המכירות של הקטגוריה, מגיע בדור חדש - זו סיבה מצוינת למבחן השוואתי
לכתבה המלאה >

מבחן השוואתי | פיג'ו 2008 מול טויוטה C-HR

בתוך שנה התייקר מחיר הדלק ב־32%, חזרה לימים שלפני הקורונה. הפגשנו שניים שמצליחים לנצח את ההתייקרות, האחד בזכות הנעה היברידית והשני עם מנוע דיזל. מי הפתיע והיה חסכוני יותר, ומי יתאים יותר למשפחה שלכם?
לכתבה המלאה >

מבחן השוואתי | פיג'ו 2008 מול טויוטה C-HR

בתוך שנה התייקר מחיר הדלק ב־32%, חזרה לימים שלפני הקורונה. הפגשנו שניים שמצליחים לנצח את ההתייקרות, האחד בזכות הנעה היברידית והשני עם מנוע דיזל. מי הפתיע והיה חסכוני יותר, ומי יתאים יותר למשפחה שלכם?
לכתבה המלאה >

פיג'ו 2008 דיזל במבחן דרכים

פיג'ו 2008 מגיע אלינו למבחן שלישי, והפעם יצאנו לבחון למי מתאימה גרסת הדיזל החסכונית
לכתבה המלאה >

פיג'ו 2008 דיזל במבחן דרכים

פיג'ו 2008 מגיע אלינו למבחן שלישי, והפעם יצאנו לבחון למי מתאימה גרסת הדיזל החסכונית
לכתבה המלאה >

קטגוריית המנהלים ממשיכה להצטמצם עקב הביקוש הגובר לקרוסאוברים, אך מרכב שנראה כמו פיג'ו 508 לא ניתן להתעלם. יצאנו לבדוק את גרסת ה- PHEV

פיג'ו 508 בגרסת PHEV מתחרה בקטגורית מכוניות המנהלים מול דגמים כגון יונדאי סונטה וסקודה סופרב. פיג'ו יודעת לזהות את היתרון היחסי שלה במערכה ועל אף שהדור הנוכחי הוצג בשלהי 2018 הוא נראה טרי כביום היוולדו. יצאנו לבדוק האם ההבטחה לרכב חסכוני וייחודי במחיר 250,000 ₪ חזקה מספיק כדי למשוך קהל חדש שמעדיף בדרך כלל לבחור בקרוסאובר אופנתי.
לכתבה המלאה >

פיג’ו 3008 מתיחת פנים במבחן

3008 המחודשת יוצאת משער 5 של מתחם לובינסקי בשורק. יש לי דה ז'ה וו – יצאתי מכאן כבר מספר פעמים עם 3008 בגרסותיה השונות. מאחורי הקוקפיט הייחודי והמוכר אין כמעט הבדל מאותה 3008 שלפני מתיחת הפנים. אבל, בכל זאת – יש הבדל.
לכתבה המלאה >

פיג'ו 2008 החדשה- לא דומה לאף אחת אחרת

מותג הבית של אומת העיצוב והאהבה, הביא לידי ביטוי את שתי החוזקות האלה אל תוך הקרוסאובר השובה. הוא לא דומה ולא מרגיש כמו אף קרוסאובר, מה סוד הקסם? דירוג הקרוסאובר 2021
לכתבה המלאה >

פיג’ו 3008 דיזל במבחן

הג'יפון המשובח של פיג'ו עבר מתיחת פנים עדינה, ולכבודה אנחנו בוחנים הפעם את גירסת הטורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר.
לכתבה המלאה >

פיג׳ו e208 חשמלית – מבחן דרכים

קומפקטית, מגניבה, מסובבת ראשים והכי חשוב - חשמלית. הפיג׳ו 208 הגיעה אלינו עם עיצוב חדש. יצאנו לבדוק מה יש לה להציע.
לכתבה המלאה >

מבחן השוואתי: ארבעה קרוסאוברים קטנים ראש בראש

ארבעה קרוסאוברים קטנים התייצבו למבחן השוואתי של אחת הקטגוריות הלוהטות ביותר בשוק הרכב המקומי. כולם מעוצבים, כולם מוגדשים, כולם מכוונים לאותו קהל יעד אבל רק אחד ניצח
לכתבה המלאה >

פיג’ו 5008 (מתיחת פנים) – מבחן רכב

פיג׳ו 5008 החדש הוא רכב סופר פרקטי שגם מגיע עם תג מחיר סביר ויש בו את כל הטכנולוגיה, מערכות הבטיחות והמרחב שמשפחה ישראלית עם 3 או 4 ילדים צריכה.
לכתבה המלאה >

העידן החשמלי תעשיית הרכב נמצאת בעיצומה של מהפכה – הנה שלוש הדרכים להצטרף למהפכה: רכב היברידי, היברידי-נטען (PHEV) או חשמלי טהור (BEV)

המהפכה החשמלית של ענף הרכב בעיצומה וחלק גדול מיצרני הרכב הגדולים בעולם כבר הצהירו על כוונתם להפסיק ולייצר כלי רכב המונעים מבנזין או דיזל ולעבור להנעה חשמלית. הסיבות לכך ידועות וברורות לכולם: המעבר להנעה חשמלית יביא לצמצום זיהום האוויר ופליטת המזהמים מכלי רכב ולהפסקת התלות בדלק. לצד יבואני הרכב גם מדינות רבות מעודדות את השימוש ברכבים היברידיים וחשמליים וזאת באמצעות תמריצי מס או הטבות בשווי השימוש במקרה של רכב צמוד ממקום העבודה.
לכתבה המלאה >

נבחרת רכבי פנאי מנצחת

מסתבר שאפשר ליהנות מכל העולמות: גם עיצוב מהפכני, גם חוויית נהיגה של פיג'ו וגם כל היתרונות של רכב פנאי – אם אתם מחפשים SUV מנצח, לפיג'ו יש עבורכם שלוש תשובות מוחצות
לכתבה המלאה >

פיג’ו 2008: אוטו השנה 2021

רכב הפנאי החדש והמעוצב של פיג'ו גבר על מתחרים חזקים וזכה בתואר "אוטו השנה 2021" – הנה כל הסיבות לזכייה המרשימה
לכתבה המלאה >

3008: ממשיך לנצח

ה-SUV המעוצב של פיג'ו ממשיך לגרוף פרסים ותארים וזוכה זו הפעם השלישית ברציפות בתואר "אוטו השנה 2021" בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים
לכתבה המלאה >

פיג'ו 3008 PHEV במבחן דרכים

הקרוסאובר המשפחתי של פיג'ו מגיע אלינו בגרסת PHEV חזקה וחסכונית עם תג מחיר מגזרת הפרימיום. יצאנו לעמוד את מעלותיה של גרסת הדגל רגע לפני שמגיעה מתיחת הפנים
לכתבה המלאה >

פיג’ו 5008: הגיע לישראל אחרי מתיחת פנים

רכב הפנאי עם 7 המושבים עבר מתיחת פנים של אמצע החיים. מה בדיוק השתנה בפיג'ו 5008 מודל 2021?
לכתבה המלאה >

פיג’ו 3008 1.6 טורבו במבחן דרכים – מתיחת פנים

הקרוסאובר הפופולרי של פיג'ו מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים. יצאנו לעמוד על מעלותיו של האריה בגרסתו המעודכנת
לכתבה המלאה >

פיג’ו 3008 המשפחתי הטוב ביותר

בזכות מנועי בנזין ודיזל מודרניים אבל עוד יותר מכך בזכות עיצוב חיצוני ופנימי מרשימים ומקוריים, יחד עם נוחות נסיעה גבוהה מאוד, פיג'ו 3008 הוא הטוב בקטגוריית המשפחתיות 2020.
לכתבה המלאה >

פיג’ו E-2008: חשמלי 100% שקובע רף חדש

מהפכת רכבי הפנאי של פיג’ו החלה עם ה-SUV המצליח וזוכה הפרסים 3008 אליו הצטרף האח הגדול 5008. עתה, פיג’ו מציגה את ה-B-SUV החדש שלה 2008, בגרסה חשמלית שקובעת רף חדש של עיצוב, של ביצועים, של נוחות ושל אבזור בקטגוריה התחרותית והצומחת ביותר בשוק הרכב – הנה כל מה שצריך לדעת על פיג’ו e-2008 החדש.
לכתבה המלאה >

פיג’ו 5008: רכב פנאי 7 מושבים מושלם למשפחה

שלוש שנים ברציפות זכה פיג’ו 5008 בתואר היוקרתי “רכב הפנאי הגדול הטוב ביותר” במסגרת תחרות “מכונית השנה” של אתר What car? הבריטי. הבריטים ידועים באהבתם למכוניות ובהערכה שלהם לדגמים מוצלחים, אבל מה גרם להם לבחור במכונית צרפתית דווקא ולאהוב את ה-5008 עד כדי כך? כל התשובות בהמשך.
לכתבה המלאה >

פיג’ו 2008: הבחירה שלכם

מתלבטים באיזה רכב פנאי B-SUV לבחור? אחרי שתקראו את כל הפרטים אודות פיג'ו 2008, השאלה היחידה שתיוותר פתוחה תהיה "באיזה צבע?"
לכתבה המלאה >

פיג’ו 208: סופר-מיני-פרימיום

פיג'ו מציגה את הסופר-מיני המתקדמת שנותנת יותר – בעיצוב, באבזור, בביצועים ובחוויית הנהיגה – פיג'ו 208 החדשה
לכתבה המלאה >

פיג’ו E-208: לביאה חשמלית

ההזדמנות שלכם להצטרף למהפכה החשמלית עם פיג'ו e-208 החדשה, המעוצבת והמאובזרת – הסופר-מיני המושלמת למאה ה-21
לכתבה המלאה >

פיג'ו 2008 – האריה הקטן מכוון גבוה

הגי'פון החדש של פיג'ו נותן בנצ'מארק חדש לקטגוריה עם יותר מרחב ונראות שמיישרת קו עם האחיות הגדולות במשפחה
לכתבה המלאה >

פיג’ו 3008 אקטיב-פק 2021 במבחן

ה- 3008 מתחדשת עם מנוע טורבו בנזין 1.2, תיבת 8 הילוכים אוטומטית יפנית ובתוספת אבזור בטיחותי המשופר יותר ברמת גימור אקטיב-פק. העיצוב, מודרני תוך דגש על איכות החומרים ותכנון פנים הרכב לנוחות הנהג והנוסעים.
לכתבה המלאה >

פיג’ו 3008: SUV? כן, PHEV!

רכב הפנאי המצליח פיג'ו 3008 מצטרף למהפכת ההנעה החשמלית עם שתי גרסאות PHEV היברידיות נטענות – הנה כל מה שצריך לדעת אודותיהן
לכתבה המלאה >

פיג’ו 3008 החדש במתיחת פנים חדשה ומוצלחת

רכב הפנאי זוכה הפרסים של פיג'ו מתחדש במתיחת פנים עיצובית, עדכון ליחידות ההנעה וחבילות אבזור חדשות – הנה כל הפרטים שצריך לדעת
לכתבה המלאה >

לנהוג מחוץ לקופסא

קצת יותר מחודש לאחר עלייתה לישראל, לקחתי את הפיג׳ו 508 בגרסה ההיברידית נטענת (פלאג אין) לדייט ארוך כדי להכיר אותה מקרוב, להבין את היתרונות והחסרונות שלה ואת התוכניות שלה לעתיד. נראה לי שהצלחתי כמעט בהכל. לאוהבי השורה התחתונה, אפשר לסכם את ה-508 פלאג אין במילה אחת: אלטרנטיבה. למי שרוצה לדעת קצת יותר, קחו לעצמכם שלוש דקות ובואו נצלול אל מעמקי היוקרה הצרפתית.
לכתבה המלאה >

מבחן השוואתי: רנו קליאו מול פיג'ו 208

שתיהן צרפתיות, קטנות, מעוצבות וזריזות, שתיהן מוכנות להתפשר על הפרקטיקה ולפצות בתחומים אחרים. ומה בכל זאת ההבדלים?
לכתבה המלאה >

אם היו מתגברים על סטיגמות ישנות, היינו רואים הרבה פיג'ו 508 על הכביש

אם היינו יוצאים מהקיבעון המחשבתי, היינו עפים עליה - אחיזת כביש חייתית, ביצועים ברמה הגבוהה ביותר ועכשיו גם עם אפשרות להטענה חשמלית ומהירה
לכתבה המלאה >

פיג’ו 208 החדשה מתברגת לטופ של הקטגוריה

הפיג'ו 208 החדשה היא מכונית מעולה, אולי הטובה ביותר בקטגוריה, למרות שאינה נטולת 'באג'ים'. כבונוס היא אחת המכוניות היפות ביותר על הכביש. ורצוי בצבע אדום.
לכתבה המלאה >

פיג'ו 3008 הייבריד פלאג-אין – תור דה -פראנס

אם אתם לא מאלה שחשוב להם המותג של הרכב בחניה, אלא חשוב להם לקבל תמורה למחיר וליהנות מהדרך, הפיז'ו 3008 הייבריד פלאג-אין, הוא בהחלט עבורכם
לכתבה המלאה >

מהיר וחסכוני

עם גרסת בנזין מבטיחה שנמכרת היטב ומפתיעה לטובה גם בכל הקשור לשמירת ערך וסחירות בשוק המשומשות, פיג׳ו הנחיתה בישראל באמצעות קבוצת לובינסקי את הגרסה ההיברידית נטענת של פיג׳ו 3008
לכתבה המלאה >

פיג'ו 3008 (מתיחת פנים) – מבחן רכב

פיג'ו 3008 הוא סיפור הצלחה ושינוי של כל מרכיב עלול להזיק לא פחות ממה שהוא עשוי לשפר. מה הפתרון של היצרן הצרפתי?
לכתבה המלאה >

פיג'ו 508 PHEV – מבחן דרכים

המשפחתית הגדולה והמרהיבה של פיג'ו בגרסה היברידית-נטענת, כי חשמל הוא צו התקופה
לכתבה המלאה >

פיג'ו 2008 – מבחן דרכים (דיזל)

רכב פנאי קטן עם מנוע דיזל? לפיג'ו יש גם אחד כזה
לכתבה המלאה >

נהיגה בפיג’ו 3008 המחודש. נאה מקיים

המסקנה מהמבחן היא די ברורה: מה שטוב בפיג'ו 3008 המחודש הוא שכמעט שום דבר לא השתנה בו
לכתבה המלאה >

פיג'ו 208 (בנזין + חשמלית) – מבחן דרך

פיג'ו 208 החדשה ממשיכה לשבור את המוסכמות של עולם הרכב וממשיכה בקו של קודמתה עם עיצוב מוחצן יותר, התנהגות בוגרת פחות ותא נוסעים צפוף באותה מידה. יש מצב שהיא הסופר מיני הכי סופר מיני שאתם יכולים לקנות כרגע
לכתבה המלאה >

פיג'ו e-2008 החשמלי במבחן דרכים

פיג'ו e2008 החשמלי מציע עיצוב מושך ותא נוסעים מתקדם המוכרים מהגרסאות הרגילות, אך דורש פרמיה גבוהה ופשרה על טווח הנסיעה בתמורה ליתרונות רכב חשמלי
לכתבה המלאה >

פיג’ו 208 החדשה: זכרונות נעימים למכונית הקטנה של פעם

ה-208 החדשה פיג'ו מציגה עיצוב בולט למרחוק ותא נוסעים דיגיטלי, שעלול להכביד על מי שלא נולד בעשור הנכון • אבל היא בנויה היטב, מציע הרבה אבזור ביחס לכסף ומהנה לנהיגה כמו המכוניות הקטנות "של פעם"
לכתבה המלאה >

פיג'ו 508 פלאג-אין – מבחן רכב

גם מכונית המנהלים של פיג'ו הגיעה ארצה בגרסה היברידית-נטענת. יצאנו לבדוק מה מקבלים עבור תוספת המחיר
לכתבה המלאה >

פיג'ו 3008 היברידית-נטענת במבחן מהיר

פיג'ו מוסיפה גרסה היברידית-נטענת ל-3008, ואותנו מעניין אם הנעה כפולה, 300 כוחות סוס, ושפע אבזור מצדיקים מחיר של מכונית פרימיום?
לכתבה המלאה >

פיג'ו 3008 פלאג-אין במבחן – באמת GT

הגרסה ההיברידית-נטענת הבכירה של פיג'ו 3008, ה-PHEV4, לוקחת את המנוע החזק ביותר בהיצע של הדגם, מחברת אליו שני מנועים חשמליים והנעה כפולה, ומוסיפה למחיר לא מעט עשרות אלפי שקלים.
לכתבה המלאה >

פיג’ו 208 החדשה מכונית השנה באירופה

ה- 208 החדשה מבוקשת מאוד מאז הצגתה בשוק בזכות הסגנון שלה, הפונקציונליות, היעילות והערך למחיר. הכירו את מכונית השונה לשנת 2020 באירופה.
לכתבה המלאה >

פיג’ו 3008 PHEV (היברידי נטען בחשמל, 300 כ”ס) – מבחן דרכים

הקרוסאובר הצרפתי זכה להצלחה גדולה בשוק הישראלי, עם ביקושים גבוהים גם בשוק המשומשות.
לכתבה המלאה >

פיג’ו 208 – מבחן דרכים (130 כ”ס, GT-ליין)

פיג'ו 208 הושקה בישראל – גם בגרסת בנזין... – והיא מתהדרת בעיצוב מרשים, אבזור נאה, ביצועים טובים – וגם בתג מחיר גבוה יחסית
לכתבה המלאה >

מבחן השוואתי: פיג'ו 208 מול טויוטה יאריס, אופל קורסה וסיאט איביזה

שלוש מכוניות סופר-מיני חדשות מנסות לקחת מסיאט איביזה את תואר מלכת הקטגוריה. קל זה לא יהיה, והעובדה היא שאף אחת לא הצליחה במשימה הזאת. עד היום.
לכתבה המלאה >

פיג’ו 508 FASTBACK PHEV מושקת בישראל בגרסה היברידית נטענת (PHEV) שמפיקה 225 כ”ס

קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג’ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, מוסיפה לעבות את היצע הדגמים בתחום ההינע החשמלי ומשיקה בישראל את מכונית הסלון היוקרתית והמרהיבה פיג’ו 508 FASTBACK PHEV עם הינע היברידי נטען (Plug In Hybrid) וברמת האבזור הגבוהה ביותר – GT. פיג’ו 508 FASTBACK PHEV תימכר לצד גרסאות הבנזין ‘פרימיום’ 180 כ”ס וה-GT 225 כ”ס ותביא לקבוצתה מערכת הינע מתקדמת התורמת לביצועים חזקים לצד ידידותיות לסביבה, חיסכון משמעותי בהוצאות, איכות נסיעה גבוהה, אבזור יוקרתי ורף גבוה של הנאה מהנהיגה.
לכתבה המלאה >

פיג'ו e-2008 – מבחן דרכים (חשמלי)

פיג'ו הוסיפה ל-2008 גרסה חשמלית, חלק מתהליך החשמול של כל דגמיה ושאר הדגמים בקבוצת PSA
לכתבה המלאה >

208 החדשה של פיג'ו: צפופה, יקרה ועדיין משמחת

ה-208 החדשה של פיג'ו מצליחה לעורר הנאה הודות לעיצוב, איכות הנסיעה והתנהגות כביש מוצלחות, וצג מידע תלת ממדי. חבל שדברים כמו תא נוסעים קטן, פגיעה בשדה הראייה ותג מחיר גבוה עבור סופר־מיני מעט פוגמים בחוויה
לכתבה המלאה >

פיג'ו 3008 HYbrid4 – הארי שבחבורה

שלושת אלפים ושמונה של פיג'ו זה סיפור הצלחה. לאחרונה היא הגיעה לארץ בגרסתה ההיברידית – נטענת. למעשה שתי גרסאות: האחת – הנעה קדמית בהספק של 225 כוחות סוס והשנייה HYbrid4 – הנעה כפולה ועוד יותר חזקה. בעצם הכי חזקה והכי יקרה בהיצע של החברה בישראל.
לכתבה המלאה >

פיג'ו 208 במבחן דרכים. מצדיעה לאתמול

פיג'ו מנסים להציב רף גבוה בקבוצת הסופר מיני עם הדור החדש של ה-208. יצאנו לבדוק עד כמה הציפורניים שלה חדות
לכתבה המלאה >

פיג’ו 208 בנזין וחשמל – מבחן רכב

שתי מכוניות קטנות בצבעים ססגוניים ועם שני מנועים מצוינים ניסו לכבוש לנו את הלב. מבחן כפול לפיג'ו 208 החדשה - צפו בוידאו
לכתבה המלאה >

פיג’ו 208 החדשה – חוות דעת

הדור החדש של 208, הסופרמיני של פיג'ו, מתמקם בחלקו העליון של הסגמנט. כל מה שצריך לדעת על פיג'ו 208 2021 החדשה כולל מחירון מעודכן, רשימת גרסאות, חוות דעת מלאה ועוד
לכתבה המלאה >

9.3 אגורות לק"מ נסיעה: פיג'ו 208 החשמלית במבחן

פיג'ו 208 החדשה נוחתת בישראל לראשונה גם בגרסה חשמלית, המציעה לצד עיצוב משובח וחווית נהיגה חשמלית ממכרת, גם חיסכון עצום בעלויות אחזקת הרכב. אך האם זה שווה מחיר של 153 אלף שקל?
לכתבה המלאה >

יונדאי קונה מול סקודה קאמיק מול פיג'ו 2008 – מבחן דרכים השוואתי

דגמי פנאי קטנים הם הדבר הגדול הבא שקורה כעת בשוק הרכב, גם בגלל שהם מציעים מרחב פנים ראוי ברכב קטן, ליצירת סוג רכב נכון עבור רבים. שלושה דגמים בצד היקר בסגמנט, שניים מהם חדשים
לכתבה המלאה >

מבחן ראשון: פיג'ו 3008 PHEV

בתוך גל החשמלי ששוטף את ההיצע של PSA, מגיע אלינו ה-3008 בגרסת PHEV שמבטיחה ומקיימת חסכון מופלג בדלק יחד עם ביצועים מעולים. אבל בפועל תצטרכו ממש להתאמץ כדי להצדיק אותו
לכתבה המלאה >

פיג'ו 3008 פלאג-אין (300 כ"ס, 4X4) – מבחן רכב

פיג'ו 3008 מגיע ארצה עם הנעה היברידית-נטענת, ואנחנו לקחנו למבחן את הגרסה החזקה מבין השתיים. האם אפשר ליהנות גם מחיסכון וגם מביצועים?
לכתבה המלאה >

גם חשמלית: פיג'ו 208 החדשה בישראל

החל שיווקה של מכונית הסופר מיני פיג'ו 208 בגרסאות בנזין ובמהדורה חשמלית עם טווח נסיעה של יותר מ-330 קילומטרים
לכתבה המלאה >

פיג’ו 2008: נוסעת על חשמל, מרגישה על בנזין

פיג’ו 2008 החשמלית מציעה חוויית נסיעה שאינה נופלת כמעט בדבר מ־2008 הרגילה. גם העיצוב הפנימי, לוח המחוונים ואפילו תא האיחסון אינם נגרעים במעבר לחשמל. חבל שהמחיר היקר יותר והיעדר תשתית טעינה ראויה עשויים להרתיע את מי שחושבים על מעבר לאנרגיה ירוקה
לכתבה המלאה >

האריה החשמלי

ה-2008 היא הג'יפון החשמלי העממי הראשון שלא מגיע ממותג סיני, ומציג את הטווח הרשמי הארוך בקטגוריה. האם זה הדגם שיעשה את השינוי בשוק?
לכתבה המלאה >

פיג'ו 2008 – גרסת הדיזל

2008 החשמלית כבר כאן, ועד שנשלוף ממנה את כבל הטעינה ונצא חרישית למבחן דרכים מסקרן, לקחנו את גרסת 2008 דיזל הבסיסית – 'אקטיב'. מנוע הדיזל מטרטר מתחת למכסה מנועי כלי רכב כבר למעלה מ-120 שנה ויתרונו העיקרי מתבטא בצריכת דלק חסכונית ממנוע בנזין.
לכתבה המלאה >

פיג’ו 3008 מעכשיו גם עם חשמל ו-60 ק”מ בלי טיפת דלק

רכב הפנאי של פיז'ו הפך בגרסתו האחרונה לפופולארי במיוחד, אך לא הציע אפשרות לנסיעה חשמלית נקיה מזיהום - עד היום. רק הכינו את הארנקים, כי תג המחיר נע בין 218 ל-255 אלף שקלים
לכתבה המלאה >

מי הג'יפון הקומפקטי ששומר על ערכו יותר מכולם?

בדקנו איך רכבי הפנאי הפופולרים בישראל שמרו על ערכם בשלוש השנים האחרונות. אז מי הוא רכב הפנאי המצטיין בשמירת הערך? ומי ממש לא?
לכתבה המלאה >

ניסאן ג'וק מול פיג'ו 2008 במבחן השוואתי

שני אבות קטגוריית המיני קרוסאוברים מתמודדים כעת בזירה גדושה במתחרים, אבל גם זה בזה. האם העיצוב השונה שלהם יכריע בהתמודדות, והאם יש הצדקה לקנות סופר-מיני מוגבהת במחיר של מכונית משפחתית מאובזרת
לכתבה המלאה >

פיג'ו 2008 הג'יפון הקטן והמעוצב של פיג'ו

הפיג'ו 2008 החדש מתברג בצמרת הסגמנט עם עיצוב מרהיב, איכות גבוהה וישחזר את ההצלחה של ה 3008 המצטיין
לכתבה המלאה >

מבחן השוואתי: פיג'ו 2008 נגד סקודה קאמיק

לרשימת הג'יפונים הבלתי נגמרת הצטרפו שניים חדשים: פיג'ו 2008 וסקודה קאמיק. מדובר לא רק בשני ג'יפונים שונים שקוראים תיגר על ראשות הקטגוריה, אלא בקרב בין שתי
לכתבה המלאה >

מבחן השוואתי: סקודה קאמיק נגד פיג'ו 2008

לקחנו למבחן שני קרוסאוברים עירוניים מהטובים בקבוצה: סקודה קאמיק המוכר והמשובח, מול פיג'ו 2008 החדש לחלוטין. המבחן עימת יופי מול שימושיות, תשוקה מול תבונה ומנצח שהיה קשה לבחור
לכתבה המלאה >

פיג’ו 3008 1.6 טורבו במבחן השוואתי מול יונדאי טוסון וטויוטה ראב 4

הדור החדש של יונדאי טוסון מגיע לישראל ומעלה את הרמה. סיבה מצוינת לעמת אותו במבחן השוואתי מול המתחרים
לכתבה המלאה >

האריה מתעורר: גרסת הפנאי 2008 היא נקודת האור של פיג'ו-סיטרואן

לגרסת הפנאי של משפחת ה-2008 החדשה יש מה שנדרש כדי לסייע ליצרן לעורר מחדש את שוק הרכב • היא אופנתית, נעימה לנהיגה, זריזה, מאובזרת ומתומחרת במרכז הטבלה • אבל היא יוצאת לפלח שוק מאתגר, סופר-תחרותי ורווי במתחרים נואשים
לכתבה המלאה >

פיג'ו 2008 החדש במבחן דרכים

פיג'ו 2008 החדש מכוון לצמרת קטגוריית הג'יפונים בישראל עם תא נוסעים בניחוח יוקרתי, מנוע ותיבה רהוטים וטכנולוגיה ויזואלית מושקעת. אבל האם הוא עומד בציפיות, תמורת מחיר של 135 אלף שקלים?
לכתבה המלאה >

פיג'ו 2008 – מבחן דרכים (1.2 ל', 130 כ"ס)

רכב הפנאי הקטן של פיג'ו כבר לא כזה קטן, ולא רק שגדל ועיצובו הועצם, אלא שיש באמתחתו יחידת כוח מתקדמת, אבזור רב ומערכות בטיחות עכשוויות. לקחנו אותו למבחן, המסקנות לפניכם
לכתבה המלאה >

פיג'ו 2008 – מבחן דרכים (השקה עולמית)

פיג'ו השיקה את הדור השני של רכב הפנאי הקטן, פיג'ו 2008. האם לעיצוב החדש מתלווה שיפור באיכות? יצאנו לבדוק
לכתבה המלאה >

פיז'ו 2008 (נהיגה ראשונה) – דופק הופעה

בעוד קודמו היה מראשוני רכבי הפנאי הקטנים, פיז'ו 2008 החדש יתמודד כעת בקטגוריה רווית מתחרים. נהגנו בו לראשונה
לכתבה המלאה >